Contact|

Congres
De zin en onzin van Shared Decision making

Voorwaarden

11 sep 2018 | BUSSUM

ORGANISATIE

Het Zorgcoöperatiecongres is een coproductie van Uitgeverij SWP en Logacom. Het programma wordt ondersteund door GZNDHDSZRG en Artsen Academy. De logistieke organisatie is in handen van Logacom.

DATUM EN PLAATS

Het Congres De zin en onzin van Shared Decision Making vindt plaats op 11 september 2018 in het Spant!, Dr. A. Kuyperlaan 3, 1402 SB Bussum. 
035-6933254  www.spant.org

INSCHRIJVINGSVOORWAARDEN

Deelname aan dit congres bedraagt €345,- excl. btw, dit is inclusief lunch, consumpties en congresmateriaal: congrestas, schrijfbloc, balpen, online programmaboekje en handouts van de verschillende presentaties (mits beschikbaar gesteld door spreker). U kunt zich inschrijven via het online aanmeldingsformulier. Na ontvangst van uw aanmelding sturen wij u een factuur voor de betaling van deelnamekosten.

KORTINGSREGELINGEN

EARLY BIRD korting: snelle beslissers ontvangen ruim 10% korting op de deelnamekosten. Voorwaarde is dat de aanmelding uiterlijk 31 juni 2018 online is ingevoerd.
Meerpersoonskorting: bij meerdere deelnemers uit één organisatie/instelling krijgt de tweede deelnemer 5% korting en de derde tot en met de negende deelnemer 10% korting. Vanaf 10 personen: 20% korting! Voorwaarde voor de meerpersoonskorting is dat het factuuradres voor deelnemers gelijk is.
Studentenkorting: studenten hebben recht op € 59,00 korting. ​Voorwaarde voor studenten korting is dat er bij de aanmelding een goed leesbare kopie van de collegekaart wordt gevoegd.
Speciaal tarief voor leden patiëntenvereniging: Patiënten kunnen op persoonlijke titel aan het congres deelnemen. Voor leden van patiëntenverenigingen geldt een speciaal deelnametarief van €145,00 excl. btw. ​Voorwaarde voor dit tarief is dat bij aanmelding de naam van de patiëntenvereniging  wordt opgegeven. Het speciale tarief is niet geldig in combinatie met andere kortingen (ook niet de meerpersoonskorting) en deelnemers zijn uitgesloten van registratie voor een certificaat van deelname en accreditatie. Het aantal plaatsen voor leden van patiëntenverenigingen is gelimiteerd, inschrijving met deze kortingsregeling wordt door de congresorganisatie gesloten wanneer het beschikbare aantal plaatsen is vergeven.

Kortingen kunnen (behalve de meerpersoonskorting) niet met elkaar worden gecombineerd. Wanneer u gebruik wilt maken van een korting, dan dient u dit zelf aan te vinken bij uw aanmelding. Met terugwerkende kracht worden er geen kortingen verwerkt.

ALGEMENE VOORWAARDEN

Bij aanmelding zijn de algemene voorwaarden van Logacom van kracht. Hiervoor verwijzen wij naar www.logacom.nl.

ANNULERINGSREGELING

Voor annulering gelden de volgende termijnen:

  • Bij annulering vóór 28 augustus 2018 bent u 25% van de deelnamekosten verschuldigd
  • Bij annulering tussen 28 augustus 2018 en 4 september 2018 bent u 50% van de deelnamekosten verschuldigd
  • Bij annulering na 4 september 2018 bent u de volledige deelnamekosten verschuldigd

Bij verhindering heeft een deelnemer het recht zich zonder kosten te laten vervangen, mits dit van tevoren schriftelijk aan de organisatie is gemeld.

CONTACTGEGEVENS

Programma:
Jo Caris
Paul Roosenstein, Logacom, planning@logacom.nl
Marieke Verhave, Logacom, m.verhave@logaom.nl

Organisatie
Charlotte Koelmans, Logacom, c.koelmans@logacom.nl

Overige informatie
Logacom Congressecretariaat, office@logacom.nl

Logacom BV
Postbus 12010
1100 AA Amsterdam
T 020-3203364
F 020-3308040

Websites: www.Logacom.nl
Facebook: www.facebook.com/Logacombv
Twitter: @Logacom